Sunday, November 7, 2010

hanya sekadar nukilan

Hatiku senang melihatmu bahagia .
Hatiku sayu melihatmu bersedih .
Rasa hati ingin saja aku peluk kamu sayangku .
Rasa hati ingin saja aku belai lembut rambutmu seperti dulu .
Kalau saja aku bisa tertawa bahagia tika engkau pergi .
Kalau saja aku bisa tersenyum puas tika engkau pergi .
Tapi semua itu amat mustahil akan terjadi .
Tapi semua itu tidak akan pernah terjadi .
Hatiku mengatakan aku gembira .
Raut wajahku mengatakan aku bahagia .
Tapi hatiku hanya yang maha berkuasa saja tahu .
Kehilanganmu adalah saat sukar dalam hidupku .
Tidak menghubungimu .
Bukan bermaksud aku lupa padamu .
Senyap darimu .
Bukan bermaksud aku mengabaikanmu .
Mengapa kau tidak mahu pertahankan cinta kita ?
Mengapa kau lebih memilih untuk aku menderita ?
Sayang ,
Maafkan aku .
Bukan niatku untuk mengganggu .
Hanya ingin menyatakan .
Aku mesih menunggu .

Love .
Ayang .

No comments:

Post a Comment